VAŠ IMIDŽ, VAŠA REPUTACIJA

Priznajmo – prvi utisak je bitan! Prija nam pogled u ogledalo kad smo doterani, jutarnji…

Kako preduhitriti konkurenciju i šta za klijenta znači razlika između Google Channel Sales i Google partnera

Među 0,3% najuspešnijih Google partnera u svetu, Goclick, kompanija za digitalni marketing i…

ADVERTISING WEEK NEW YORK - Pametni telefoni su i biće centar oglašavanja

Da, bili smo tamo gde su bili svi iz sveta marketinga – od 25. do 29. septembra na nedelji…

ZAŠTO SE OGLAŠAVANJE NA FACEBOOKU (JOŠ VIŠE) ISPLATI?

U svetu ima više od 1 milijarde aktivnih Facebook korisnika, dok u Srbiji Facebook i dalje zauzima…

SNAPCHAT – BUDUĆNOST KREATIVNOG OGLAŠAVANJA

Verovatno je nekima od vas,  kada ste pročitali naslov, prvo palo na pamet da još uvek ne razumete…

PRIHVATILI SMO IZAZOV I POSTALI GOOGLE ROCK LEGENDE!

Berlin, 12. maj , 2016. Mesto i datum, koje smo željno iščekivali cele godine. Razlog zbog kojeg…

ZAŠTO BI NAS MORALI ZANIMATI INTERNET ‘BROJEVI’ ?

Većina prodavaca je već sada razume važnost informacija o potrošačima (klijentima). Trgovci nas na…