3 izuzetno efikasne funkcije za dostizanje većine (potencijalnih) kupaca u online oglašavanju

Na našem prethodnom blogu, kolega Aleksandar je predstavio smer u kome se razvijaju Google-ovi…

Google Audience Solutions - publika Vas čeka!

Predstavite se, dozvolite da vas budući kijenti već danas upoznaju. Zaboravite na klasičan pristup,…

Google Ads

Da li se oglašavate na internetu? Do kraja jula, Google AdWords i Doubleclick će se ugasiti, ali…

VAŠ IMIDŽ, VAŠA REPUTACIJA

Priznajmo – prvi utisak je bitan! Prija nam pogled u ogledalo kad smo doterani, jutarnji…

Kako preduhitriti konkurenciju i šta za klijenta znači razlika između Google Channel Sales i Google partnera

Među 0,3% najuspešnijih Google partnera u svetu, Goclick, kompanija za digitalni marketing i…

ADVERTISING WEEK NEW YORK - Pametni telefoni su i biće centar oglašavanja

Da, bili smo tamo gde su bili svi iz sveta marketinga – od 25. do 29. septembra na nedelji…

ZAŠTO SE OGLAŠAVANJE NA FACEBOOKU (JOŠ VIŠE) ISPLATI?

U svetu ima više od 1 milijarde aktivnih Facebook korisnika, dok u Srbiji Facebook i dalje zauzima…

SNAPCHAT – BUDUĆNOST KREATIVNOG OGLAŠAVANJA

Verovatno je nekima od vas,  kada ste pročitali naslov, prvo palo na pamet da još uvek ne razumete…

PRIHVATILI SMO IZAZOV I POSTALI GOOGLE ROCK LEGENDE!

Berlin, 12. maj , 2016. Mesto i datum, koje smo željno iščekivali cele godine. Razlog zbog kojeg…

ZAŠTO BI NAS MORALI ZANIMATI INTERNET ‘BROJEVI’ ?

Većina prodavaca je već sada razume važnost informacija o potrošačima (klijentima). Trgovci nas na…