Berlin, 12. maj , 2016. Mesto i datum, koje smo željno iščekivali cele godine. Razlog zbog kojeg smo ovog puta  putovali u prestonicu Nemačke, nije poseta Berlinskog zida i Brandenburške kapije – iako se i ove dva atrakcije nalaze na našoj do -do list – već izazov Readi to Rock. Berlin je u to vreme bio obeležen Google-ovim bojama, a Goclickovci kao pobednici Google Readi to Rock izazova su pozvani na specijalnu ceremoniju održanu u legendarnoj dvorani Motorverk u srcu grada.

Kao sertifikovani Google partner prošle godine smo prihvatili izazov i pridružili se ostatku od 4000 Partnerskih agencija iz celog sveta koje su imale isti cilj kao i mi – da budu najbolji među najboljima. Izazov smo shvatili ozbiljno i uzeli u ruke gitaru. ( ili drugim rečima kreativni um u kombinaciji sa profesionalnim pristupom ) i raspalili kao prava rok zvezda. Marljivim i napornim radom, uspeli smo da ostvarimo naše ciljeve. Fantastičan uspeh za nas i naše klijente, što dokazuje našu lidersku poziciju u oblasti internet marketinga i posvećenosti našim klijentima.

Cilj ovog Google Readi to Rock 2015 izazova je bio da nas – Partnerske Agencije – podstakne i nagradi najbolje, za uspešan rad sa klijentima. Goclickov tim je bio jedan od 4.000 učesnika, koji se našao medju 3%  vodećih Partners agencija koje su pozvane na ceremoniju dodele trofeja. Sa zadovoljstvom smo prihvatili poziv i ponosno zastupali boje Goclicka. Zajedno sa ostalim pozvanim agencijama iz 30 zemalja Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, slavili smo svoja dostignuća i razmenjivali mnogobrojne inspirativne ideje koje ćemo u budućnosti realizovati.

Izazovi kao što je Readi to Rock, dokazuju da Google stalno traži mogućnosti da nam pomogne i uzdigne nas kao rok legende online oglašavanja. Nadamo se da će ovakvi izazovi postati učestaliji na listi Google događaja jer pokazuju da se naporan rad zaista isplati.

Radujemo se novim izazovima!