Većina prodavaca je već sada razume važnost informacija o potrošačima (klijentima). Trgovci nas na blagajni pitaju za broj pošte, naše sklonosti, navike pri kupovini, rođendane i slično.

 

Takođe, informacije o kliijentima možemo prikupiti i online uz dobro postavljenu internet analitiku! Podaci o našim online kupcima su u stvari izuzetno važni jer nam između ostalog govore:

  • koji su to advertisig kanali doveli do potencijalnih kupaca, a ne samo do posete.
  • koje reklamne kreative su bile najuspešnije
  • koja tržišta imaju najveći potencijal

Koliko nas zapravo košta svaka online kupovina, odnosno prodajni lead.

Od ključnog je značaja da upoznamo svoje internet kupce/posetioce i na osnovu tih informacija i stečenog znanja planiramo optimalne online marketing aktivnosti.

Kako nam ustvari pomaže i šta dobijamo od web analitike?

  • Informacije o kupcima, ne samo o klikovima i prikazima.

Spletne aktivnosti, sploh pa spletno oglaševanje, je enostavno zreducirati na kratice in številke: kliki, obiski, cena na klik … Kar je sicer pomembno, vendar nam pri ugotavljanju prodajne uspešnosti ne pomaga veliko. Spletna analitika nam omogoča še en korak naprej, in sicer pogled na spletne aktivnosti skozi prizmo konkretnega prodajnega potenciala. Spoznamo lahko, katere produkte/storitve so gledali določeni “kliki”, koliko časa so bili na strani, ali so dosegli katerega od prodajnih ciljev itd. Na ta način mnogo lažje ocenimo in tudi utemeljimo aktivnosti na spletu!

  • Identifikacija 'uskih grla' na sajtu

Web sajtovi brzo postaju džinovske strukture koje obavljaju višestruke funkcije - vizit karta kompanije, prostor za objavljivanje vesti, pogodna lokacija za kompleksne opise proizvoda i usluga, prodaja ... Sa web analitikom, možemo brzo shvatiti koji sadržaj je zapravo najpopularniji, i utvrdit da li određeni sadržaj predstavlja usko grlo na stranici - odnosno "lošije" korisničko iskustvo. Na ovaj način možemo da promenimo / uklonimp elemente koje odvlače pažnju, i poboljšamo prodaju na sajtu.

  • Precizno merenje prodajnih ciljeva

jednostavno merimo i pratimo postizanje ciljeva i ocenjujemo preduzete aktivnosti i učinkovitost oglašavanja. Na ovaj način, na primer možete videti koliko je konkretnih zahteva generisala kampanja na Facebook-u, koliko PDF-ova su preuzeli korisnici iz newsletter-a itd.


Prijavite se za besplatnu demonstraciju i savete!

Zadovoljstvo nam da zajedno dodjemo do podataka koji su relevantni za vaš razvoj i planiranje budućih aktivnosti. Kontaktirajte nas! Pružamo profesionalne savete, usluge dizajna, implementacije i analize. Paketi su formirani u skladu sa vašim potrebama i željama. Povežite svoje poslovne ciljeve s' ponašanjem vaših korisnika već danas!

Prijava