Među 0,3% najuspešnijih Google partnera u svetu, Goclick, kompanija za digitalni marketing i prodajni zastupnik Google-a (Google Channel Sales partner), jedini je preprodavac Google usluga u Adria regionu.

Slika 1. Goclick je jedini Google Channel Sales partner u Adria regionu.
Postoji oko 200.000 oglašivačkih agencija, profesionalaca za digitalni marketing i drugih online konsultanata na svetu koji su stekli različite nivoe statusa Google partnera. Preuzimanjem imena, kompanija postaje globalno priznata kao stručnjak za Google oglašavanje.Teže je postati Google Premier Partner, pošto samo oni partneri koji postižu visoke Google standarde i kriterijume kvaliteta dobijaju ovaj naslov. Ali postoji još jedna kategorija u kojoj samo najuspešniji, Google partneri uključuju isključivo ekskluzivnu Google pozivnicu. Ime Google Channel Sales je tako izuzetno da ga Google čak i ne oglašava.

Slika 2: Model Google Channel Sales partnerstva
Posebna čast za kompaniju i više ekskluzivnosti za kupce - Google Channel Sales Partnership
Google danas nudi ekskluzivno partnerstvo samo 0,3% najboljih kompanija ili oko 500 kompanija iz gomile 200,000 Google partnera, uzimajući u obzir izuzetno visoke performanse kvaliteta i prodaje kompanije. Za svoje strateške kanale prodaje, samo oni koji poseduju ovakav potencijal dostižu najviši kvalitet i ispunjavaju najstrože zahteve. Većina prodajnih partnera iz Google kanala nalaze se u Sjedinjenim Državama, a manje od 200 u Evropi, uključujući Goclick, jedinu kompaniju sa tim imenom i glavnim distributerom Google usluga i u Srbiji i celom Jadranskom regionu.

Slika 3: Odnos između Google-a, vašeg partnera i oglašivača
Alan Pavlič, generalni direktor Goclick, zna da je ovo velika čast i odgovornost istovremeno: “Naša kompanija je postigla izuzetan kvalitet odličnog Google partnera sa odličnim radom i rezultatima, i drago nam je da je Goclick najjači predstavnik Google-a u Jadranskom regionu. Zajedno imamo najbolji uvid i razumevanje u regionalnom razmišljanju i stavu, podržanog globalnim iskustvom Google-a, što nas čini korak ispred drugih. Goclik je “lice Google-a” na ovim prostorima, na šta smo veoma ponosni.”
Aleksandra Krawczyk, menadžer Google-ovih strateških partnera u Centralnoj i Istočnoj Evropi, kaže: “Pravilno planiranje onlajn fenomena je od ključnog značaja, a posebno je važno da komuniciramo tako da se klijenti vide u priči koju nam govorimo, simpatizujući s njim i identifikujemo sebe. Pre svega, mi moramo biti tamo gde nas traže, tačno kada nam trebaju. Ovo je, između ostalog, i Google-ova linija koja želi da svi pronađu tačno ono što traže u nekom trenutku. I to nije lak zadatak, pošto se svakog meseca, među 110 milijardi pretraga, 15% onih koje nikada nisu upisane u pretraživač nikada nisu pojavile. Zato su partneri kao što je Goclick izuzetno važan, jer omogućavaju i Google-u i korisnicima veoma dobro korisničko iskustvo.”
Garancija za postizanje i održavanje kvaliteta
Srž takvog partnerstva je da ojača distribuciju i postigne tržišta za koja će upotreba klasičnih modela prodaje i marketinga biti preskupa. Ovo je ekonomski model turbo ubrzavajućeg rasta, pri čemu je rast Google direktno povezan sa rastom partnera. Google je zato izuzetno posvećen stvaranju svojih partnera zaista uspešnim.

Slika 4: Google područja podrške za svoje partnere za prodaju kanala
Podrška za Google Channel Partners
Odabrani Channel Sales partneri imaju specijalnu profesionalnu podršku od strane Google-a kako za preuzimanje, tako i za održavanje, olakšanje i rast pretplatnika. Google prati rad svog i.e. resellera, nadgleda rad u nalozima, aktivno daje povratne informacije, konstantno podržava inovacije i poboljšanja, čini korak ispred drugih u vezi sa Google-om i drugim digitalnim trendovima. Kao Google prodavac, kompanija takođe može organizovati besplatne edukativne događaje, gde se mogu upoznati sa najnovijim inovacijama i trendovima u digitalnoj komunikaciji i uspehu.
Na ovaj način možemo svojim klijentima ponuditi najviši nivo kvaliteta usluga online oglašavanja. Google pomaže svojim Channel partnerima da pomognu individualizovano strateško upravljanje pojedinačnim reklamnim kampanjama i nalozima, kontinuirano edukuje menadžere naloga i kampanje, pruža sertifikate, informiše o životnom ciklusu proizvoda, uvodi nove proizvode, pruža direktnu tehničku podršku kampanjama i pruža uvid u trendove.
Google-ova ekskluzivna profesionalna podrška partnerima za prodaju kanala omogućava efikasne i visoko profesionalne usluge u prodaji i upravljanju AdWords reklamnim kampanjama, prikupljanju i upravljanju računima, kao i pružanju podrške najboljoj profesionalnoj podršci svojim klijentima. Pretplatnici i raste brže od konkurenata sa Google Channel Sales partnerima, ne samo zbog odličnog liderstva, već i zbog lakšeg i bržeg odgovora na novinu digitalne komunikacije.

Slika 5: Prenos znanja Google – Channel Partner, Channel partner – pretplatnici
Google Channel Sales takođe dobijaju savete i planove za poboljšanje uspeha naših pretplatnika. Pored stručnog usavršavanja zaposlenih u zemlji i inostranstvu, Google svojim partnerima za prodaju kanala dostavlja kvalitetni pregled na mesečnom nivou i nudi vrlo specifične savete za poboljšanje upravljanja AdWords kampanjama. Predlozi potiču iz baze podataka o milionima AdWords naloga širom sveta i predstavljaju prave najbolje svetske prakse.
Kvalitet našeg rada se ogleda i u zadovoljstvu naših klijenata i partnera.
Pročitajte još ...
Google Ads
25. 7. 2018
VAŠ IMIDŽ, VAŠA REPUTACIJA
18. 6. 2018
SNAPCHAT – BUDUĆNOST KREATIVNOG OGLAŠAVANJA
23. 6. 2016