U svetu ima više od 1 milijarde aktivnih Facebook korisnika, dok u Srbiji Facebook i dalje zauzima vodeću poziciju u pogledu broja korisnika na društvenim mrežama. Informacije koje korisnici dele o sebi, strane koje gledaju, lajkuju i slično oglašivaci lako mogu koristiti za tergetiranje. Zadivljujuća je činjenica da je u prošloj godini 92% svih kompanija koje su oglašavane na društvenim mrežama, komunicirano na Facebooku.

VELIKE MOGUĆNOSTI PRONALAŽENJA POTENCIJALNIH KUPACA.


  • Svi naši fanovi i drugi korisnici Facebooka.

Oni koji su ranije već lajkovali našu stranu, naravno najlakše su dostupni. Ako potrošimo nešto novca, možemo sponzorisati post i plasirati je širem krugu korisnika. Ukoliko je naš proizvod, recimo pena za brijanje, koji je namenjen muškarcima, ciljnu grupu ćemo ograničiti na muškarce. Sadržaj možemo prikazati i njihovim prijateljima, a i šire. Demografski podaci (pol, starost, lokacija), interesovanja i drugi parametri  mogu  se adekvatno definisati, takođe možemo ograničiti budžet.

 

  • Kontakti sa naših adresa liste ili mailing liste.

Facebook platforma za oglašavanje nam pruža mogućnost da uvezemo bazu e-mail adresa iz prošlih kampanja i e-pošte (u obliku dokumenta Ekcel), i na taj način pronađemo potencijalne kupce.

 

  • Posetioci sa našeg sajta.

Posetioci sajta imaju ogroman potencijal, sa odgovarajućim poznavanjem veb aplikacija i mogućnosti interneta lako ih možemo targetirati na različitim kanalima. Ovu mogućnost nam pružaju i Facebook oglasi. Na primer, ukoliko se bavimo uređivanjem vrtova, sigurno će biti interesantno da onima koji su u pretraživali informacije o našim uslugama, ponudimo specijalnu cenu ili uslugu, ili jednostavno da ih putem Facebooka podsetimo na našu ponudu.

ZAŠTO SU FACEBOOK KAMPANJE EFIKASNE?


  • Precizno targetiranje.

Prikazivanje oglasa ili postova zasniva se na određenim demografskim kriterijumima, kao i interesovanjima koje korisnici imaju, kontrolisanim  tako da se odredjenjenim grupama prikazuje specifičan sadržaj. Korisnicima koji su zainteresovani za putovanja, često će se prikazivati oglasi turističkih agencija, vezani za putovanja i slično.

 

  • Konverzije i prodaja.

Podešavanja nam omogućavaju pratimo posete sajta ili onlajn prodavnice – posete ljudi koji su došli putem našeg Facebook oglasa. Instaliranjem odgovarajućeg koda na naš sajt, u analitici koju nam pruža Facebook, pokazaće nam se koliko imamo uspešno završenih konverzija.

 

  • Pregled i kontrola kampanje.

Čim smo postavili cilj i publiku, sledeća veoma važna stvar kojom treba da se bavimo je kreiranje samog oglasa, i kako ga isporučiti targetiranoj ciljnoj grupi. Izborom prave slike, teksta i adrese, možemo lako izmeriti kakav uspeh oglas postiže kod posebno odredjene publike. To je razlog zašto Facebook oglasi imaju brojne prednosti.

Facebook i dalje ima titulu ‘efikasne mreže’, i zahteva dosta dobro poznavanje podešavanje i funkcija mreže. U Goclicku smo tu za vas od samog početka - planiranja pa do realizacije kampanja, a možemo i upravljati vašim Facebook profilom. Sledeći bitan korak koji će vam doneti veći profit je svakodnevno praćenje rezultata i napredna analiza kampanje.