Priznajmo – prvi utisak je bitan! Prija nam pogled u ogledalo kad smo doterani, jutarnji ritual bio bi završen ispijanjem šoljice kafe, a ne poziranjem ispred ogledala. Zaprljan motor nam neće pomoći da stignemo do odredišta, klijent nam neće dati priliku ako na sastanak dođemo u dukserici, a slika o našoj kompaniji će biti izgubljena u moru drugih.

Poslovni svet u modernim vremenima karakteriše mnogo stvari, ali postoje tri stvari, koje se po našem mišljenju izdvajaju: brzina događaja, konkurencija, zagušenje. Prisustvo naše kompanije je stoga važnije nego ikada, kao i sposobnost da se dopadnete na prvi pogled.

Napredovale su tehnologije i način dizajniranja, zato je vaša slika iz 1995. davno prevaziđena.

Bez prečica!

Svi ih znamo, izgovori koji nas svakodnevno oblikuju!

“Ovo nama ne treba.”

“Nemamo vremena.”

A pobednik: “Šteta je novca!”

Izgovori, naravno.

 

Svet je odavno izgubio svoje granice. Ako smo pre deset godina kupili proizvod u lokalnoj prodavnici, naručujemo ga danas u jednoj od mnogih online prodavnica. Oslanjanje na kvalitet nije uvek dovoljno, jer postoji mogućnost da će neko drugi privući kupca sa lepom reklamom, sofisticiranim logoom ili ličnom kovertom. Stoga, pobrinite se da se potencijalni klijent zaljubi u vas na prvi pogled!

Fast food CGP

U poslednje vreme, postoje ogromne online aplikacije za trenutno generisanje logotipa i drugih natpisa, kao što je "fast food" CGP. Na prvi pogled možda je lepa grafika, naročito po atraktivnoj ceni, ali imajte na umu da to neće vas izdvojiti od drugih kompanija, već ćete biti samo novi generički brend u istoimenom moru.

Grafika dva paketa u Goclick-u - Genesis i Gigas

U Goclick-u smo zajedno sa klijentima kreirali uspešne digitalne priče u protekloj deceniji, a tada smo razvili osećaj šta pojedinačni klijent treba da stvori – kvalitetan i dugotrajan odnos sa svojim potencijalnim klijentima, dok stalno privlači nove. Kao važan razvoj na početku putovanja, geneza, potrebno je i kultivisati i brigu za rast, tako da kompanija može postati gigant i postati prepoznatljiv brend na tržištu.

Šta dobijate novim CGP-om?

  • Osim što ljudi pozitivno reaguju na estetiku, dobro dizajnirani CGP će izraziti našu profesionalnost, a potencijalni kupac će stvoriti osećaj sigurnosti i poverenja.
  • Napravite poslovno lice. Izaberite svoj prostor u glavama svojih kupaca kako biste svojim poslovima pružili ugodan efekat.
  • Odgovarajući grafički imidž koji odražava viziju, kulturu i principe kompanije pretvara povremene kupce u stalne i lojalne kupce.

Apple logotip tokom godina – od složenih i prevelikih do jednostavnih i prepoznatljivih

FedEx – skriveno značenje

U komšiliku - primer Visit Kamnik

U Goclick-u, 2017. godine pripremili smo novu celokupnu grafičku sliku za Visit Kamnik. Destinacija, preko koje je vladala ikonična Velika planina, uhvaćena je između zelenih šuma sa jedne strane i Kamniško-Savinjskih planina sa druge strane, ali nudi brojne mogućnosti za slobodno vreme u prirodi.

Klijent je imao neke osnovne polazne osnove:

  • Zadržati zelenu boju
  • Silueta Kamniškog sedla
  • Crkva

Za sve ostalo tu je Goclick …

Stari i novi logotip

Logotip je prebačen iz prošlosti u 2018. godinu. Moderan, primetan i atraktivan, ali istovremeno, prema starom logotipu, naglašavamo tri glavna elementa.

Zbog svoje atraktivnosti, polazne tačke su idealne za reklamne table i druge reklame.

Uspeh turističke destinacije je mešavina mnogih faktora, kako prirodnih tako i kulturnih. Svetski trendovi, vremenski uslovi i, naravno, ljudi na destinaciji su važni. Bez obzira na to, ova mešavina takođe treba da uključi oglašavanje i dobar ukupni grafički dizajn destinacije. Budući da se turizam posmatra kroz rezultate, pogledali smo broj noćenja između 2016. i 2018. godine.

2016 2017 2018
Januar – mart 13,10 % 11,40 % 15,10 %

 

Povećanje u odnosu na 2016.: 15,20 %
Povećanje u odnosu na 2017.: 32,37 %

CGP je u potpunosti sproveden (zajedno sa internet stranicom) u leto 2017. godine. U prva tri meseca 2017. godine primećuje se smanjenje noćenja u odnosu na prethodnu godinu, dok su prva tri meseca 2018. godine bolja od rezultata obe godine. To je sigurno mozaik različitih faktora, od kojih je deo i rafinirana slika.

Gospođa Božena Peterlin, direktorka Instituta za turizam, sport i kulturu Kamnik, govorila je o saradnji:

“Dobra digitalna kampanja je ključ uspeha u turizmu i promociji događaja. A Goclick je agencija sa kojom Institut za turizam, sport i kulturu Kamnik postiže ciljeve brzo i efikasno. Pomoć njihovih stručnjaka nam se isplaćuje iz kampanje u kampanju, jer vrlo dobro znaju situaciju na tržištima i efikasno ih prilagođavaju. Zato smo im poverili i proizvodnju naše nove web stranice, gde su se ponovo dokazali poznavanjem područja i pružili nam odličan finalni proizvod. U svom radu su profesionalni, izuzetno odgovorni i stručni, pa smo više nego zadovoljni njihovom saradnjom. Ovo je agencija koja zna šta radi.“

Dizajnerski kutak

Put do dobre korporativne slike sastoji se od dve polovine. S jedne strane, klijent koji tačno zna šta želi, a sa druge, dobar i kreativan dizajner. Nemamo jednog u Goclick-u, imamo ih dvoje!

Niko i Lea su pripremili četiri preporuke za vas pre nego što počnete da kreirate novu sliku ili CGP:

  1. Važno je naglasiti koji su elementi važni i želite ih zadržati. Ako grafički elementi već postoje, preporučljivo je koristiti ove elemente u novom, jedinstvenom obliku.
  2. Prilikom dizajniranja ključno je zauzimanje poruke, vizije i misije kompanije. Ovo povećava vidljivost i konkurentnost brenda.
  3. Celokupna grafička slika mora biti dizajnirana u skladu sa legitimitetom grafičkog dizajna. Slika mora biti čitljiva u velikim i malim formatima, jednostavna i istovremeno memorantna za širu publiku.
  4. Komunikacija između dizajnera i klijenta! Bez pravilne komunikacije, posao je težak, a proces dizajna je često (nepotrebno) produžen.

Da li ste znali?

Uticaj logotipa na percepciju proizvoda

109 studenata u istraživanju videlo je oglas patika za trčanje. Podeljeni su u dve grupe: prva grupa je videla oglas sa kružnim logoom na cipelama, druga grupa sa logotipom sa oštrim ivicama. Nakon gledanja oglasa, učesnici su dobili patike za eksperiment. Oni koji su videli reklamu sa logotipom okruglog stola ocenjivali su cipele kao ugodnije od onih koji su videli logotip kvadrata. Ove cipele su označene kao trajnije.

Izvor: static.amitavac.com

U poplavi CGP ponuda, kako odabrati pravi?

Naravno, na tržištu postoji dosta dizajnera koji stvaraju potpunu grafičku sliku, tako da možete brzo da se nađete ispred dileme kome verujete, koga da izaberete. Naš savet je da proverite ponudu, dobijete što je moguće više informacija pre nego što odlučite i odaberete dizajnera koji vam neće prodati celofanske završene ideje vrhunskog kvaliteta, već konkretna i efikasna rešenja koja su odgovarajuća za potrebe vašeg poslovanja.

U Goclick-u, na osnovu mnogih iskustava i odličnih saradnji, na kraju, ali ne i najmanje važno, na duže staze stvaramo više od 350 digitalnih priča, razvili smo izuzetan osećaj za prepoznavanje potreba naših korisnika koji se vraćaju nama upravo zato što smo iskreni sa njima i takođe raspravljamo o predlozima.

Na našu 10. godišnjicu smo pripremili i povoljniju ponudu CGP paketa, od estetski osvežavajuće potpune grafičke slike (Redizajn CGP) i Mini CGP paketa, koji je idealan za klijente koji imaju dosta sastanaka i korišćenja e-mail pošte. Kreiranje CGP priručnika koji je izuzetno koristan za veće kompanije ili one koji teže širokoj vidljivosti i savršenoj vizuelnoj slici.